OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO LOGOPEDY
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skrzyszowie poszukuje osoby do pracy w charakterze logopedy do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych u dziecka.
Charakter umowy: umowa zlecenie – 9 godzin tygodniowo.
Miejsce wykonywanej pracy: Gmina Skrzyszów
Termin: od dnia 01.01.2021r. do dnia 31.12.2021r.
Ogólny zakres wykonywanych czynności:
Usługi specjalistyczne w zakresie logopedii u osób z zaburzeniami psychicznymi w celu zaspokojenia szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. 2005r Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.). Usługi świadczone są w oparciu o decyzje administracyjne wydane przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skrzyszowie w miejscu zamieszkania osób z nich korzystających.
Niezbędne wymagania:.
1. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym;
5) zakładzie rehabilitacji;
6) innej jednostce niż wymienione w pkt. 1 – 5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Brak stażu automatycznie wyklucza kandydata do wykonywania usługi logopedy w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych.
3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
5. Posiadane kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 14 688-70-41 w godzinach pracy Ośrodka.





